نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
انفجار بمب خبری حوالی دروازه بانوی پیر / شزنی در میلان، دوناروما در یووه!

انفجار بمب خبری حوالی دروازه بانوی پیر / شزنی در میلان، دوناروما در یووه!

ادعای جنجالی، عجیب اما همراه با اعتماد به نفس یکی از خبرنگاران ایتالیایی در ساعات عصرگاهی روز یکشنبه سی‌ام ژوئن، یکبار دیگر در چندین سال اخیر نام سنگربان میلان را در کنار بیانکونری قرار داده‌ است؛ خبر غافلگیر کننده‌ای که این بار اما کسی در انتظار شنیدن آن نبود.

 

پائولو پاگانینی مفسر شبکه تلویزیونی Rai Sport در خبری عجیب مدعی شد پروژه پیوستن جانلوئیجی دوناروما به یوونتوس به زودی کلید خواهد خورد.

 

پاگانینی با اشاره به عدم توافق پی‌اس‌جی با مسئولان میلان بر سر مبلغ 50 میلیون یورویِ مورد نظر این باشگاه برای انتقال دونارومای 20 ساله به پاریس از احتمال پیوستن سنگربان ملی‌پوش روسونری به یوونتوس خبر داده است.

 

با توجه به رضایت مسئولان یوونتوس نسبت به عملکرد سنگربان لهستانی‌شان و علی‌رغم بازگشت جانلوئیجی بوفون به یووه بعید است کسی اظهارنظر جنجالی پاگانینی را جدی بگیرد.

 

به ادعای این تحلیل‌گر ورزشی، باشگاه یوونتوس و جی‌جی دوناروما همیشه علاقه‌ای پنهان برای رسیدن به یکدیگر داشته‌اند؛ شوقی که تا این لحظه هرگز محقق نشده است اما اگر در هفته‌های آتی وویچنک شزنی عازم میلان و جانلوئیجی دوناروما رهسپار تورین شوند نباید از وقوع این اتفاق شوکه شد!

 

نکته جالب در مورد این دو دروازه‌بان تفاوت قیمت قابل‌توجه آنها در وب‌سایت transfermarkt است؛ جائیکه در آن قیمت وویچنک شزنی 35 میلیون و جی‌جی دوناروما 55 میلیون یورو تخمین زده شده است.

 

به گفته این روزنامه‌نگار 55 ساله؛ حضور و تمرین دوناروما در کنار سوپر جی‌جی از یک سو باعث بالا رفتن شانس بازی بوفون در طول فصل خواهد و از سوی دیگر یک سرمایه‌گذاری استراتژیک روی دروازه‌بانی جوان، مستعد و ایتالیایی به حساب خواهد آمد.

 

گفتنی است جانلوئیجی دوناروما علی‌رغم سن کمی که دارد اما در طول 4 فصلِ مستمر، 164 بار با لباس روسونری در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است. این در حالی است که وویچنک شزنی در طول دو فصل حضور در جمع یوونتوس تنها 62 بار وظیفه حراست از دروازه بانوی‌پیر را بر عهده داشته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: